?>
آموزش موفقيت |
ترفند فروشگاه هاي بزرگ كه باعث فروش بيشتر مي شود هنگام خريدهاي زياد و كلي مثلا خريد شب عيد يا تعطيلات آخرهفته، مراقب استراتژي و ترفند روانشناسي فروشنده ها باشيد. معمولا فروشنده ها سعي ميكنند شما را به ولخرجي وادارند و براي اينكه در دام آنهانيفتيد ب..
بازاريابي عصبي چيست؟ (Neuromarketing) بازاريابي عصبي اخيرا مورد توجه فراواني قرار گرفته است. اين علم جديد تلفيق دو علم بازاريابي و عصبشناسي است. بازاريابي عصبي درك عملكرد مغز بدون وارد شدن در جزئيات پيچيده آن است تا از آن براي بهبود عمليات بازارياب..
ميلياردرها چگونه ميلياردر شده اند و چگونه فكر مي كنند؟ اغلب انسانها فكر ميكنند كه زندگي راحت و بيدردسر بهترين زندگي است و نام آن را آرامش ميگذارند! غافل از اينكه آنها تصوّر غلطي از آرامش دارند. آرامش در ذهن است؛ خواه مسئلهاي داشته باشيم، خواه..
اگر ميليونر نيستيد اميدتان را براي اينكه روزي تبديل به يك ميليونر شويد از دست ندهيد. موانع موجود براي ميليونر بودنتان را يادداشت كنيد و آنها را كنار بزنيد، حتي افراد معمولي هم ميتوانند با ايجاد تغيير درآمد ميليوني كسب كنند. (بيشتر…)
مهم ترين سرمايه زندگي من، تلاش براي تقويت باورهاي قدرتمند كننده اي است كه از طريق درك بهتر قوانين جهان و تلاش ذهني بيشتر، براي كنترل ذهنم، ساخته ام. باورهايي كه كنترل تمام اتفاقات زندگي ام را در دست خودم قرار داده است. در حاليكه كنترل زندگي اكثر آد..
فرق بين فروشنده حرفهاي و آماتور 1) آماتور كاتالوگ ميدهد حرفهاي نمونه محصول و اينكه احساسش را بيان ميكند 2) آماتور ميگويد چي بفروشم (بيشتر…)
تفاوتهاي ميليوني بين ثروتمندان و فقرا در آيندهاي نزديك جهان سهطبقهاي به جهان دوطبقهاي تبديل خواهد شد ولازم است كه ما از همين حالا به فكرآينده باشيم تا قبل از حذف شدن جايگاههايمان، جايگاه بهتري به دست بياوريم. در وضعيت فعلي، انسانها به سه گرو..
اگر امكانش براي شما وجود دارد، بگذاريد مشتري طعم محصول يا خدمات شما را بچشد! وقتي محصول A شما در دستتان است، مشتري حس چندان خوبي نسبت به محصول A ندارد. اما وقتي آن را به مدت محدود استفاده مي كند، محصول فقط A ناميده نمي شود. بلكه محصول A آن مشتري است!..
افراد شايسته و با استعداد فراواني در جهان وجود دارند؛ اما به دليل فقدان مربي يا راهنمايي دلسوز و كاربلد، اين سرمايه هاي ارزشمند انساني عقيم مانده و از بين ميروند؛ حتي در حالت بدتر، آنها در مسيري نادرست به كارگرفته مي شوند! اما اين نيروي قدرتمند ..
ذهن ما تحت تاثير ذهن كسانى ست كه بيشترين رابطه را با آن ها داريم و پيام هاى مغزى ما به هم مخابره مى شوند. از كسانى اثر بگيريم كه ذهنى ثروتمند و زيبا بين دارند. تا سهم ما ازجهان زيبايى و ثروت باشد. شما مي توانيد فقر يا ثروت را انتخاب كنيد. ببينيد كد..
ثروتمندان چه كساني هستند؟! از ميان 100 نفر از ثروتمندترين افراد حال حاضر دنيا، 27 نفر ثروت خود را به ارث بردهاند، 36 نفر در خانواده فقيري به دنيا آمدهاند، 18 نفر هيچ مدرك دانشگاهياي نداشتند، 8 نفر از اين ميلياردرهاي كارآفرين در هر دو اين دسته..
ميليونرها هم مثل ساير انسانها “فرديت” خود را دارند. اما آيا ميتوان در بين آنها نكات مشتركي هم يافت؟ مثل عادات مشابهي كه الگوي زندگيشان باشد؟ اصولا اين ميليونرها كه به افراد خودساخته شهرهاند، چگونه انسانهايي هستند و چه ويژگيهايي دارند؟ ناپلئو..
چطور سوالات با ارزشي جهت افزايش فروش محصولات طراحي كنيم؟ براي طرح سوال هاي باارزش تر ابتدا بايد بدانيد مشتري شما براي چه چيزهايي ارزش قائل است يا چه چيزهايي براي او ارزشمند است و سپس سوال هايي را مطرح كنيد كه خواستههاي او را دربر بگيردو با ارزشهاي ..
برخورد با اعتراضات مشتري هنگام خريد | آيا لازم است به اعتراض خريد نداريم اصرار نفرماييد توجه كنيم؟ ممكن است من اهميتي ندهم، ولي درمجموع بستگي به اين دارد كه شما چه محصولي را عرضه ميكنيد و ميفروشيد. ديل اين اعتراض افراد روي سخن شركت ها و مراكز تجار..
در ابتداي دوره آموزشي متخصصين ثروتمند گفتم كه اكثر ثروتمندان و افراد موفق از خانواده هاي فقير بوده اند. مي دانيد به چه دليل؟ به اين دليل كه در آنها ميل و عطش زيادي براي ثروتمند شدن يا موفقيت وجود داشته است اما افرادي كه در خانواده هاي متوسط به دنيا ..
كارآفرينان برتر تافته هاي جدا بافته اي هستند كه از خيلي جهات منحصر به فرد يوده و از افراد ديگر متمايزند. نوع شخصيت، فرهنگ و ماهيت وجودي آنها با ديگران تفاوتهاي زبادي دارد. آنها قهرماناني مي باشند سرشار از عزم و اراده، پر تلاش و جاه طلب. كارآفرينا..
----------------------------
قانون جذب چيست؟ | بهترين روانشناس | فروش موفق | ترفند هاي بازاريابي عصبي | استفاده از تجسم خلاق | مشاور كسب و كار | مشاور كودك و نوجوان | درمان استرس و اضطراب | درمان وسواس |درمان افسردگي | افزايش فروش | افزايش فروش محصولات | قدرت باور نكردني تلقين | قانون جذب ثروت | بازاريابي عصبي چيست؟ | تغيير باورها | قانون درخواست | قانون مدارها | قانون فركانس | | مشاور فروش محصولات | جهش كوانتومي | جذب خواسته ها | شكرگزاري | كارآفريني اكنون بياييد با هم نگاهي به اين 7 قانون فروش موفق داشته باشيم و ببينيم كه چرا اينقدر در دنيا سر و صدا كردهاند. اين 7 قانون فروش موفق چه هستند؟ (بيشتر…)
يكي از ويژگيهاي فروشندگان برتر اين است كه تفكر بلندمدت دارند. به جاي واكنش و پاسخ به آنچه هر روز در اطرافشان ميگذرد، كمي عقب ميايستند و مانند فرماندهاي كه ميدان جنگ را بررسي ميكند، (بيشتر…)
بهترين و زود بازده ترين باورهاي ثروتمندان درباره سرمايه گذاري اگر فقط “ساختن يك باور” براي تغيير شرايط زندگي ات كافي باشد (بيشتر…)
شناسايي مهم ترين باورهاي اشتباه كه در فروش و بازاريابي محصولات وجود دارد. اولين باور اشتباه : معروفيت بسيار مهم است! خيليها فكر ميكنند بايد معروف باشند تا خوب بفروشند ولي اينطور نيست. (بيشتر…)
خريد سانتافه آسانتر از خريد پرايد است!!! كسب يك صد ميليارد تومان آسان تر از كسب يك صد ميليون تومان است. (بيشتر…)
جديدترين اصول تبليغات براي ميخكوب كردن مشتريان جديدترين اصول تبليغ نويسي يعني اينكه بتوانيد با تبليغ و بازاريابي مردم را وادار كنيد كه بنشينند و به شما توجه كنند. (بيشتر…)
چگونه عناوين پرفروش براي تبليغات خود بسازيم؟ مهمترين بخش در ساخت تبليغات چاپي، انتخاب عناوين پرفروش براي تبليغات است. 95 درصد افراد تنها عنوان تبليغات را ميخوانند و اگر به اندازه كافي جذاب بود به سراغ متن تبليغات ميروند. (بيشتر…)
تكنيك افزايش فروش با روش مقايسه سيب با پرتقال | توجيه قيمت اگر محصول يا خدمتي عالي داريم بايد بتوانيم مخاطب را متقاعد كنيم تا از ما خريد كند؛ چون مطمئن هستيم اين كار هم به نفع ما است و هم به نفع خودش. (بيشتر…)
--------------------------------------------
----------------- آموزش ديجيتال ماركتينگ | ساخت كسب و كار آنلاين | ديجيتال ماركتينگ | كسب درآمد اينترنتي | سرفصلهاي ديجيتال ماركتينگ | بازاريابي محتوا | سئو | افزايش ترافيك سايت | افزايش نرخ تبديل سايت | بهينهسازي نرخ تبديل سايت
ثبت نام در كوچينگ | لايف كوچينگ مشاور تخصصي كسب و كار | مشاوره تخصصي كسب و كار | مشاوره كسب و كار | نحوه مشاوره كسب و كار
از قدرت كلام خودتان در زندگي آگاه باشيد استفاده از استراتژي توقفاستفاده از قدرت ذهناستفاده بيش از اندازه از اينترنتاستفاده هوشمندانه از قدرت كلام براي رسيدن به خواستههااستقلال مالي و ارتباط آن با آزادياستمنا (خود ارضايي) چه تاثيراتي بر زندگي زناشوئي دارد؟استمناء (خود ارضايي) - پرسش و پاسخاسرار ثروت آفريني سريع | فرصت هاي كف بازار را بشناسيد!اسرار خانه دارياسرار قدرت ذهناسرار قدرت ذهن ناخودآگاهاسرار كردن تست شناسايي باورها ي موجود در ضمير ناخودآگاهتست ضمير ناخودآگاهتست طلاق زوج هاتست فرافكنتست فرويدتست قدرت ذهنتست ميزان تمايل جنسيتست هاي جديد ناخودآگاهتست هاي روانشناسيتست هاي روان شناسيتست هاي روانشناسي - عاشقانه هاتست هاي روانكاويتست هوشتست ورزش يا تست استرس چيست؟تست وسواستست وسوسا رسيدن به آرزوها با تجسم خلاقرسيدن به آرزوها با قانون جذبرسيدن به آرزوها با قدرت ذهنرسيدن به آرزوها و خواستهرسيدن به اهداف با قانون جذبرسيدن به موفقيت با برنامه ريزي ذهني فوايد برنامه ريزي تحصيليفوايد سفرفوبيفوبيا چيست؟فوبيا چيست و آيا درمان دارد؟فوبي چيست؟فوت و فني براي دوست داشتن همسرفكر ثروتمندانفكر خدا را بخوانيمفيشهاي اعتماد به نفسفيلم هاي محمد جانبلاغيقاتل خاموش كيستقاتلين فروشقانون 5 ثانيهقانون آفرينش | دوره تخصصي آموزش مهارت هاي زندگيقانون آفرينش محمد جانبلاغي | جلسه اول: قدرت قانون فركانسقانون ارتباطقانون ارتعاشقانون ارتعاشاتقانون ارتعاش چيست؟قانون انرژيقانون باورهاقانون باور چيست ؟قانون تجسمقانون تغييرقانون توانگريقانون توانگري و ثروتقانون توجه | جلسه اول دوره قانون آفرينشقانون ثروتقانون جاذبهقانون جذبقانون جذب | دوره تخصصي قانون آفرينشقانون جذب | چگونه با قانون جذب همه چيز جذب كنيم ؟قانون جذب ؟قانون جذب در قرآنقانون جذب و قانون باورقانون جذب چيست ؟قانون جذب چيست؟قانون خداقانون خدا براي ثروتقانون خدا براي خوشبختيقانون درخواستقانون درخواست | جلسه دوم دوره قانون آفرينشقانون درخواست| جلسه دوم قانون آفرينشقانون درخواست كردنقانون رازقانون راز جاذبهقانون راز جذب عشققانون راز در اسلامقانون راز زيباييقانون راز چگونه كار ميكند؟قانون راز چيست
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : لیمو بلاگ] [Weblog Themes By : limoblog.ir] |