?>
استخر پیش ساخته      کاشت ناخن      تراست ولت      ردیاب موتور      *      -      +      buy cccam      خرید پیراهن مردانه      صرافی تتر      buy iptv      -      بروکر فارکس      قیمت ویدئو وال      استخر پیش ساخته      +      دکتر دیلی      تزریق پلاستیک      خرید کتاب تاپ ناچ      باینری آپشن کلاب      +      هوش مصنوعى فارسى      بلوک سبک      *      تحلیل اتریوم      -      مشاوره روانشناسی      +      فیلم هندی      +      *      -      -      -      .      +      خرید ویپ      تعمیرات موبایل      -      -      +      -      /      حواله وسترن یونیون      کربنات کلسیم      خرید ماینر      -      دکتر زنان مشهد      .      خرید لایسنس نود 32      کسب درآمد      خرید رپورتاژ      فروش آنتی ویروس      سیگنال فارکس      لایسنس رایگان نود 32      یوزر پسورد نود 32      سئو سایت      لایسنس نود32      آپدیت نود 32      بهترین بک لینک     
بهترين دوره آموزش سئو و خدمات آن آموزش موفقيت

آموزش موفقيت
 

نمي خواهم در مورد اينكه گوگل به كدام سايت ها امتياز بهتري مي دهد و عوامل اصلي گوگل در رتبه بندي سايت چيست صحبت كنم. به طور كلي و به زبان ساده گوگل به سايت هايي كه اولاً به فكر كاربران خود هستند، يعني به آنها اهميت مي دهند و ثانياً در وب شهرت بالايي دارند و قابل اعتماد هستند، امتياز خوبي مي دهد.
به طور كلي اين دو مورد از نظر گوگل بسيار مهم هستند كه باعث سئو داخلي و سئو خارجي مي شود.
به طور خلاصه اهميت دادن به كاربران يعني داشتن سايتي كه از هر نظر براي كاربران مفيد باشد و در عين حال كار با سايت ما براي آنها آسان باشد. از توليد محتواي مفيد و ارزشمند گرفته تا ظاهر سايت، عناصر چيدمان شده در سايت، رنگ و شكل زيرنويس سايت، سرعت بارگذاري سايت و هر چيزي كه سايت ما را به يك سايت مفيد و كاربردي تبديل مي كند. براي كاربران ما
سئو داخلي يا On Page SEO چيست؟تمام كارهايي كه ما در سايت خود براي بهبود اولين و مهمترين بخش سئو در سايت خود انجام مي دهيم، سئوي داخلي يا سئوي داخلي نام دارد. سئو داخلي يعني بهينه سازي داخلي سايت ما براي گوگل. استفاده از اصول و قوانين هنگام توليد محتوا و قرار دادن آن در سايت، بهينه سازي عنوان و ساختار صفحات سايت، افزايش سرعت بارگذاري سايت و هر اقدامي كه در داخل سايت خود براي بهينه سازي سايت خود براي گوگل انجام مي دهيم، مي باشد. يكي از الزامات سئو داخلي
 
اشتباهات رايج در سئو سايتاشتباهات رايج در سئو سايت
سئو خارجي يا سئو خارج از صفحه چيست؟سئوي خارجي سئوي خارج از صفحه نيز ناميده مي شود. در واقع هر چيزي كه به جلب اعتماد به سايت ما در وب مربوط مي شود به سئو خارج از سايت مربوط مي شود. اهميت جلب اعتماد همانند برندسازي در وب است. اينكه سايت هاي ديگر به ما اشاره كنند و در مورد ما صحبت كنند يا معروف شدن در شبكه هاي اجتماعي و به دست آوردن فالوورهاي بيشتر، تماماً در جهت جلب اعتماد و برندسازي در سئو است.
بيشتر سئوهاي خارج از سايت براي ايجاد بك لينك انجام مي شود. در واقع، اكثر افراد سئوي خارج از سايت را در ايجاد بك لينك براي سايت خود مي بينند. سئو سايت البته، اصول و قواعدي وجود دارد كه در زير به عنوان يك سري اشتباهات رايج كه مي توانيد در سئوي خارج از سايت با آن مواجه شويد، فهرست كرده ام.
 
اشتباهات رايج سئو خارج از سايتاشتباهات رايج سئو خارج از سايت
سئو به اينجا ختم نمي شود. موارد ديگر پشت صحنه وب سايت ها هستند كه به سئو فني معروف است. مواردي مانند كدنويسي مناسب سايت، فشرده سازي فايل هاي CSS و جاوا، استفاده از SSL، ساختار URL سايت، پاسخگويي وب سايت، بهينه سازي تصوير و موارد ديگري كه در ادامه بيشتر در مورد آنها صحبت خواهم كرد.
مسائل فني در سئو از نظر گوگل نيز مهم است و طبيعي است كه هر سايتي قبل از اقدام بر اين مسائل نظارت داشته باشد. شايد جنبه هاي فني سئو تاثير مستقيمي بر سئو نداشته باشد اما طبيعتا در هر سايتي بايد رعايت شود.
چرا بايد سايت خود را بهينه كنيم؟همانطور كه مي دانيد موتورهاي جستجو در سراسر جهان مخاطبان زيادي دارند. آموزش سئو مي توان گفت 98 درصد از كاربران اينترنت براي يافتن نيازهاي خود به موتورهاي جستجو مراجعه مي كنند. از اين رو، دريافت ترافيك از موتورهاي جستجو براي ما بسيار مهم و مفيد است.
زيرا موتورهاي جستجو بهترين نتايج را به كاربران نشان مي دهند. يعني اگر بتوانيم سايت خود را براي كلماتي كه كاربران جستجو مي كنند بهينه كنيم و در صدر نتايج جستجو قرار بگيريم، قطعا بازديدكنندگان ارزشمندي به دست خواهيم آورد.
چرا سئو؟
دقيقاً به همين دليل است كه مشتريان بيشتر به ما اعتماد مي كنند، زيرا آنها ما را جستجو كردند و ما را پيدا كردند. اما با ساير روش هاي تبليغات اينترنتي به زور ما را مي بينند.
اين امر سئو را به يكي از بهترين استراتژي ها در دنياي بازاريابي و تبليغات اينترنتي تبديل مي كند و سرمايه گذاري در بلندمدت روي آن باعث مي شود كه جذب مخاطب و مشتريان در آينده ارزان تر شود.
 
به طور كلي، ما سايت خود را براي موارد زير بهينه مي كنيم:
ترافيك بيشتري دريافت كنيدكاربران بيشتر در سايت مامشتريان هدفمند بيشتري بدست آوريدبراي جلب اعتماد بيشتر مردمديگر به تبليغات گران قيمت فكر نكنيدرقابت را پشت سر بگذاريدبرند خود را تقويت كنيددر وب بدرخشيد و دست نيافتني شويد 
تجربه ثابت كرده است كه سرمايه گذاري در سئو بسيار بهتر از سرمايه گذاري در ساير روش هاي تبليغاتي است. البته بيشتر صحبت ها مربوط به زمان است و در كل سئو به سرمايه كمتري نسبت به روش هاي ديگر نياز دارد!
ثابت شده است كه سئو نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي موثرتر است. اين بدان معناست كه مشترياني كه از موتورهاي جستجو به دست مي آوريد به مراتب بهتر و با كيفيت تر از مشترياني هستند كه از آنها به دست مي آوريد، به عنوان مثال، تبليغات بنري يا كليكي.
زيرا همانطور كه گفتم مشترياني كه از گوگل به سايت شما مي آيند دقيقاً به دنبال چيزي هستند كه نياز دارند و فكر مي كنند شما بهترين گزينه براي رفع نيازهاي آنها هستيد.
چرا سئو بهتر از ساير روش هاي تبليغات اينترنتي است؟بر

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ] [ ۰۶:۴۸:۴۵ ] [ مدير سايت ] [ نظرات (0) ]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By limoblog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 14
دیروز : 10
افراد آنلاین : 1
همه : 10037
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب